וואלה חדשות מול YNET: מי אומר את האמת?

זה לא סוד שוואלה בשנים האחרונות נהייתה "שופר" של השמאל. שת"פ בין "הארץ" ל-וואלה מאפשר מצב בו כתבה שפורסמה ב"הארץ" תופיע לאחר מס' דקות (או ימים) גם בוואלה, ולהיפך. לפעמים גם ב"וואלה" יש מאמרים של עיתונאים העובדים ב"וואלה" שמדגישים שוב ושוב את חוסר הניטרליות של וואלה.

אבל זה משהו אחד לתת שופר לפובליציסטים מהשמאל, ומשהו אחר לחלוטין שאתה מדווח חדשות.

היום הופיעו חדשות לגבי פרשה חדשה-ישנה נגד אולמרט: מסתבר שבשנות ה-90, כשאולמרט היה רוצה לנסוע לחו"ל, הוא (דרך פקידיו) היה פונה למס' גורמים ומבקש את "חסותם" הכספית לנסיעות והרצאות בחו"ל, וכך היה מצב שמס' גורמים היו מוכנים לממן אותו, והוא היה גובה מכולם את הסכומים, מה שכמובן משאיר עודפים, ואת העודפים האלו הוא (לפי הכתבות) ומקורביו נהנו מהם, כמובן מבלי להחזיר גרוש למממנים.

ב-YNET הדבר כמובן טיפס לראש הכותרות. ב"וואלה" לעומת זאת, הדבר קיבל התייחסות שונה לחלוטין: בוואלה טוענים בכלל שהפרשה היא משנת 91 והיא נסגרה כי לא יצא מזה כלום.

הטעות של "וואלה" זה כי הם שוכחים (או "שוכחים"?) כי הסיבה שבגינה זה עלה מחדש, זה שהפעם מנכ"ל אותה חברת טיסות ("ראשון טורס") החליט שהוא מפיל את אולמרט ולכך הוא נכנס לסטטוס של עד שלא יוגשו נגדו תביעות מצד אחד, ומצד שני הוא מוסר את כל הפרטים שידועים לו, ובגין נסיבות אלו הפרשה נפתחה מחדש.

מדוע "וואלה" לא מפרסמים את דברים אלו? האם זו סתם טעות של "וואלה"? או שזה עוד שיטת "איתרוג" נוסף לאולמרט?

Comments

comments